Αρχική Σελίδα english|
Εταιρεία  |  Νέα - Δημοσιεύσεις  |  Γραφεία  |  Συνέδρια  |  Εκδηλώσεις  |  Newsletter  |  Καριέρα  |  Καταχωρηθείτε
 
Υπηρεσίες
Credit Risk Services
Marketing and Sales Solutions
Management Consulting
People and Employment Solutions
Contact Center
Receivables Management
11/9/2017
Άνοδος στην αγορά εσωρούχων και μαγιό
Εκτύπωση    Αποστολή

Ανοδικά κινήθηκαν οι συνολικές πωλήσεις των καταστημάτων εσωρούχων, μαγιό & συναφών ειδών το 2016

•  Η εξεταζόμενη αγορά είναι κατακερματισμένη, μεταξύ πληθώρας καταστημάτων, διάσπαρτων σ’ όλη την Ελλάδα.

•  Οι συνολικές πωλήσεις (σε αξία) των καταστημάτων εσωρούχων, μαγιό και συναφών ειδών παρουσίασαν αρνητικό ρυθμό μεταβολής (-2,8%) το 2015 σε σχέση με το 2014.
Ωστόσο, το 2016 εκτιμάται μικρή άνοδος της αγοράς κατά 1,4%.

Η σχετική μελέτη εξετάζει την αγορά των καταστημάτων λιανικής πώλησης γυναικείων, αντρικών και παιδικών εσωρούχων, μαγιό και συναφών ειδών (π.χ. πιτζάμες, κάλτσες κ.λπ.).

Τα εξεταζόμενα προϊόντα διατίθενται στην ελληνική αγορά κυρίως μέσω “εξειδικευμένων” μεμονωμένων καταστημάτων, αλυσίδων καταστημάτων λιανικής πώλησης εσωρούχων κ.λπ., αλυσίδων εκμετάλλευσης καταστημάτων ένδυσης και υπόδησης που ασχολούνται (συμπληρωματικά) και με το λιανικό εμπόριο των εξεταζόμενων ειδών καθώς και πολυκαταστημάτων.

Τα συμπεράσματα αυτά και οι προοπτικές εξέλιξης του κλάδου προκύπτουν από την πρώτη έκδοση της κλαδικής μελέτης «Καταστήματα Εσωρούχων, Μαγιό & Συναφών Ειδών» που εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group ΑΕ.  

Περισσότερα στοιχεία στο πλήρες Δελτίο Τύπου.

Αναζήτηση
 
Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τα τριμηνιαία Newsletter της ICAP Group
Γραφείο Τύπου
Τηλ: 210 7200 495
Email: pr@icap.gr 
 
Προσωπικά Δεδομένα  |  Έντυπα  |  Χάρτης  |  Σύνδεσμοι
Σχεδιασμός & ανάπτυξη EXUS | powered by eCentric Copyright © 2008-2017 ICAP GROUP. All rights reserved