Αρχική Σελίδα english|
Εταιρεία  |  Νέα - Δημοσιεύσεις  |  Γραφεία  |  Συνέδρια  |  Εκδηλώσεις  |  Newsletter  |  Καριέρα  |  Καταχωρηθείτε
 
Υπηρεσίες
Credit Risk Services
Marketing and Sales Solutions
Management Consulting
People and Employment Solutions
Contact Center
Receivables Management
5/11/2010
Απολογισμός 3ου Συνεδρίου
Εκτύπωση    Αποστολή

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η στήριξη του Ιδιωτικού Τομέα από το κράτος είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την έξοδο από την κρίση, κατά τον καθηγητή Ed Altman, ο οποίος έδωσε σημαντικές πρακτικές συμβουλές για τη διατήρηση ρευστότητας στις Επιχειρήσεις.

Περισσότεροι από 500 Επιχειρηματίες και Ανώτατα Στελέχη είχαν τη ευκαιρία να ακούσουν τον κορυφαίο διανοητή στο θέμα του Πιστωτικού Κινδύνου, Καθηγητή του Stern Business School Ed Altman στην Εσπερίδα Ανωτάτων Στελεχών και στο 3ο Συνέδριο Credit Risk Management της ICAP Group.

Μέσα στη δυσκολότερη ίσως συγκυρία που ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας μας έχει αντιμετωπίσει τις τελευταίες δεκαετίες, πραγματοποιήθηκε στις 26 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο LEDRA MARRIOTT, το 3ο Συνέδριο Διαχείρισης Πιστωτικού Κινδύνου από την ICAP Group. Την παραμονή του Συνεδρίου παρατέθηκε Δείπνο με την Αποκλειστική Χορηγία της Eurobank EFG στο οποίο μίλησε ο Καθηγητής Ed Altman σε ένα κοινό 120 Επιχειρηματιών και Ανωτάτων Στελεχών με θέμα την Παγκόσμια Οικονομική Κρίση, τις αιτίες της και την πορεία της. Συγκεκριμένα ο καθηγητής Altman τόνισε ότι η έξοδος από την κρίση στην Ελλάδα θα έρθει μόνο μέσα από τον Ιδιωτικό Τομέα και την εξωστρέφεια των Ελληνικών επιχειρήσεων.   Τόνισε, δε, την ευθύνη που έχει το Κράτος να στηρίξει τον ιδιωτικό τομέα και παρουσίασε το πρόσφατο ερευνητικό του έργο το οποίο αναδεικνύει την υγεία των επιχειρήσεων σε μια χώρα ως κύριο παράγοντα στην κατά τα άλλα ιδιαίτερα δύσκολη πρόβλεψη δημοσιονομικών κρίσεων. Στο Δείπνο υπήρξε τοποθέτηση του Μιχάλη Κολακίδη, Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου της Eurobank EFG και η παρέμβασή του εστιάστηκε στην ανάγκη βελτίωσης της ποιότητας συνεργασίας ανάμεσα στο κράτος, τις τράπεζες και τους παραγωγικούς φορείς για την οικοδόμηση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου, ικανού να δώσει μακροπρόθεσμη δυναμική και προοπτική στη χώρα και την οικονομία της. Επίσης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ICAP Group, Νικήτας Κωνσταντέλλος παρουσίασε ενδιαφέροντα στοιχεία και δείκτες που παρακολουθεί η ICAP και καταδεικνύουν τη μεγάλη επίπτωση της Οικονομικής Κρίσης στις Ελληνικές επιχειρήσεις. 

Το Συνέδριο της ICAP - πέραν των δύο παρουσιάσεων του E.Altman οι οποίες περιείχαν πρακτικές συμβουλές για τη διατήρηση της ρευστότητας των επιχειρήσεων - πρόσφερε τη δυνατότητα στους 380 συμμετέχοντες να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις με εξαιρετικά επίκαιρα θέματα. Ο Δημήτρης Μαλλιαρόπουλος, Σύμβουλος Οικονομικών Ερευνών της Eurobank EFG και Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, ανέλυσε τις Συνέπειες της οικονομικής κατάστασης της Ελλάδας στη Διαχείριση του Πιστωτικού Κινδύνου σε Τράπεζες και Εταιρείες. Στην ομιλία του τόνισε ότι, ενώ το τραπεζικό σύστημα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει το πρόβλημα των επισφαλειών καθώς είναι επαρκώς κεφαλαιοποιημένο,  παρ’ όλ’ αυτά η κρίση έχει αποκαλύψει μια σειρά από προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι διαχειριστές πιστωτικού κινδύνου, όπως η έντονη κυκλικότητα των επισφαλειών, η συστηματική υποεκτίμηση του κινδύνου σε περιόδους οικονομικής ανάπτυξης και η αδυναμία ασφαλούς πρόβλεψης των επισφαλειών σε περιόδους ύφεσης. Επίσης, ο Γιάννης Εφραιμίδης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ανωτάτων Στελεχών Διαχείρισης Πιστωτικού Κινδύνου και Εκτελεστικός Διευθυντής της ICAP Group, παρουσίασε την ιδέα του Credit Info Sharing, μίας διεθνούς πρακτικής που επιτρέπει στις εταιρείες να προστατεύονται ανταλλάσοντας μεταξύ τους πιστωτικά δεδομένα.

Δύο συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης, φώτισαν ισάριθμα κρίσιμα θέματα με τη βοήθεια Ανωτάτων Στελεχών της Ελληνικής Αγοράς. Στο 1ο panel συζητήθηκαν οι Διαφορετικές Φιλοσοφίες Οργάνωσης της Λειτουργίας του Πιστωτικού Κινδύνου μέσα στη δομή είτε της Οικονομικής είτε της Εμπορικής Διεύθυνσης. Με συντονιστή τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ICAP, Νικήτα Κωνσταντέλλο, οι Βασίλης Ανδρικόπουλος - Οικονομικός Διευθυντής Ελλάδος και ΝΑ  Ευρώπης της DIAGEO Hellas, Κωνσταντίνος Τσιμπόπουλος - Διευθυντής Εμπορίας και Μεταφορών της TITAN, Τάσος Φράγκου - Country CFO της Coca-Cola 3Ε και Δαμιανός Χαραλαμπίδης – COO της Vodafone συζήτησαν τις Οργανωτικές Αλλαγές που έχουν απαιτηθεί από τις Επιχειρήσεις λόγω της ανάδειξης της Διαχείρισης Πιστωτικού Κινδύνου σε ύψιστη προτεραιότητά τους. Επιπλέον, οι ιδιαίτερα έμπειροι αυτοί CFOs, COOs και Εμπορικοί Διευθυντές συμφώνησαν στην αύξηση πόρων και στις συνεργασίες με Εξωτερικούς Παρόχους στις οποίες έχουν προχωρήσει προσδοκώντας αποτελεσματικότερη Διαχείριση του Πιστωτικού Κινδύνου.

Τέλος, στο 2ο panel με το συντονισμό του Δημήτρη Ψαράκη, Προέδρου του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Ενημέρωσης και Διαπραγμάτευσης Απαιτήσεων και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΚΥΚΛΟΣ, αναλύθηκαν απόψεις για τη Διαχείριση Απαιτήσεων με βάση τα νέα δεδομένα της αγοράς και τις δυσκολίες που προέκυψαν από την αυξανόμενη έλλειψη ρευστότητας στην αγορά. Οι συζητητές Ευμορφία Ζιάκα - Finance Manager, NESTLE Waters Direct Ελλάς, Φρίξος Ιωαννίδης - Επικεφαλής της Μονάδας Καθυστερήσεων Λιανικής της Emporiki Bank, Ορέστης Τσακαλώτος – CEO της QUALCO και Αθηνά Χατζηπέτρου - Οικονομική Διευθύντρια του Ομίλου TOYOTA Hellas ανέλυσαν τα προβλήματα που προκαλούνται από τις καθυστερήσεις στις πληρωμές καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές και συστήματα που οδηγούν στην πιο αποτελεσματική επικοινωνία με τους οφειλέτες, είτε αυτοί είναι καταναλωτές, είτε εταιρείες. Σημαντική μνεία έγινε στα πλεονεκτήματα του outsourcing καθώς και στο νομικό του πλαίσιο. 
 
Διακεκριμένος Χορηγός του Συνεδρίου ήταν η ΕΘΝΙΚΗ Factors και Χορηγοί οι COCA-COLA Τρία Έψιλον, ΕΣΕΔΑ (Ελληνικός Σύνδεσμος Ενημέρωσης και Διαχείρισης Απαιτήσεων) και QUALCO. Την Εκδήλωση, επίσης, υποστήριξαν οι ATOS ORIGIN, ATRADIUS, ENCODE και MARINE TOURS ενώ Χορηγός Εκτυπώσεων ήταν η PRESSIOUS ARVANITIDIS και Χορηγός Ταχυμεταφορών η SPEEDEX.

 

Αναζήτηση
 
Η ICAP Group είναι η μοναδική Ελληνική Εταιρεία που αναγνωρίζεται από την Τράπεζα της Ελλάδος ως Εξωτερικός Οργανισμός Πιστοληπτικών Αξιολογήσεων (ΕΟΠΑ).
Customer Care
Τηλ: 210 7200 050
Email: customercare@icap.gr
 
 
Προσωπικά Δεδομένα  |  Έντυπα  |  Χάρτης  |  Σύνδεσμοι
Σχεδιασμός & ανάπτυξη EXUS | powered by eCentric Copyright © 2008-2017 ICAP GROUP. All rights reserved