Αρχική Σελίδα english|
Εταιρεία  |  Νέα - Δημοσιεύσεις  |  Γραφεία  |  Συνέδρια  |  Εκδηλώσεις  |  Newsletter  |  Καριέρα  |  Καταχωρηθείτε
 
Υπηρεσίες
Credit Risk Services
Marketing and Sales Solutions
Marketing Intelligence online Tools
Marketing Data
Web Solutions
Google AdWords
Κατασκευή Ιστοσελίδων
Επιχειρηματικές Εκδόσεις
Management Consulting
People and Employment Solutions
Contact Center
Receivables Management
Οδηγός Διαφημιζόμενων Google
Εκτύπωση    Αποστολή

Οδηγός Διαφημιζομένων: Συνεργασία με την ICAP

Εισαγωγή στη διαφήμιση στο διαδίκτυο και το AdWords
Το AdWords είναι το διαφημιστικό προϊόν της Google, το οποίο προβάλλει τις διαφημίσεις σας σε χρήστες που αναζητούν στο Google και στους συνεργαζόμενους ιστότοπους προϊόντα ή υπηρεσίες παρόμοιες με εκείνες που προσφέρετε. Η διαφήμιση με το AdWords σάς δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε νέους πελάτες ακριβώς όταν αυτοί αναζητούν τους τύπους των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρετε. Μπορείτε να επιλέξετε να χρεωθείτε για κλικ, εμφανίσεις ή μετατροπές, ανάλογα με τον τύπο της καμπάνιας που εκτελείτε.
Όταν οι διαφημίσεις σας αρχίσουν να προβάλλονται, παρέχουμε δεδομένα απόδοσης για να μπορούν οι συνεργάτες σας τρίτου μέρους να παρακολουθούν τι έχει αποτέλεσμα και τι όχι. Το AdWords σάς αντιμετωπίζει υπεύθυνα και σας βοηθάει να κατανοήσετε πλήρως την απόδοση της διαφημιστικής σας επένδυσης. Επίσης, επιτρέπει στον συνεργάτη τρίτου μέρους να κάνει τροποποιήσεις για να επιτύχει την καλύτερη δυνατή απόδοση.
Πέρα από την Αναζήτηση Google, μπορείτε επίσης να προβάλλετε διαφημίσεις στο δίκτυο συνεργαζόμενων ιστότοπων της Google (θέσεις όπου μπορεί να έχετε δει το μήνυμα “Διαφημίσεις Google”) – όπως το YouTube. Σε αυτό το δίκτυο, μπορείτε να αξιοποιήσετε άλλες μορφές διαφημίσεων, όπως διαφημίσεις με εικόνα και διαφημίσεις βίντεο.


Google και συνεργάτες τρίτου μέρους
Πιστεύουμε ότι το AdWords μπορεί να συμβάλλει στην επιτυχία της επιχείρησής σας. Ωστόσο, μπορεί να μην διαθέτετε το χρόνο ή τους πόρους που χρειάζονται για τη δημιουργία – και την τακτική συντήρηση – ενός επιτυχημένου λογαριασμού AdWords. Ή μπορεί απλώς να θέλετε κάποια βοήθεια από έναν ειδικό.
Εδώ ακριβώς αναλαμβάνουν δράση οι συνεργάτες τρίτου μέρους. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι τρίτων μερών, από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες και εκδότες χρυσού οδηγού μέχρι τους μεμονωμένους συμβούλους ιστού. Για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε έναν συνεργάτη τρίτου μέρους, αναπτύξαμε τα Προγράμματα συνεργατών μας. Τα τρίτα μέρη που συμμετέχουν σε αυτά τα προγράμματα έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία τις εξετάσεις πιστοποίησης και στους ιστότοπούς τους εμφανίζεται ένα σήμα. Δύο σήματα που ίσως βλέπετε πιο συχνά είναι εκείνα του Πιστοποιημένου συνεργάτη του AdWords και του Google AdWords Premier Partner. Δείτε τα σήματα και μάθετε σχετικά με τα Προγράμματα συνεργατών μας στη διεύθυνση www.google.com/adwords/partnerprograms.
Για να βεβαιωθείτε ότι μια εταιρεία διαθέτει πιστοποίηση για να συμμετέχει στα Προγράμματα συνεργατών μας, κάντε κλικ στο σήμα που βρίσκεται στον ιστότοπό της. Αν διαθέτει πιστοποίηση, θα μεταφερθείτε στη σελίδα προφίλ της εταιρείας στο Google.com.


Τρόπος συνεργασίας με συνεργάτες τρίτου μέρους
Ένας συνεργάτης τρίτου μέρους AdWords μπορεί να εξοικονομήσει πολύ χρόνο και ενέργεια για εσάς και την επιχείρησή σας. Για καλύτερα αποτελέσματα, σας συνιστούμε να παραμένετε συνεχώς ενημερωμένοι και να συμμετέχετε στις διαφημιστικές σας καμπάνιες, καθώς επίσης και να αφήνετε στον συνεργάτη σας τη διεκπεραίωση των χρονοβόρων εργασιών.
Οι συνεργάτες τρίτου μέρους συχνά χρεώνουν κάποια έξοδα πέρα από το κόστος της διαφήμισής σας. Να θυμάστε ότι προσφέρουν μια πολύτιμη υπηρεσία, καθώς μεταξύ άλλων διαχειρίζονται τις καμπάνιες σας στο AdWords, σας δίνουν αναφορές, απαντούν στις ερωτήσεις σας και βελτιώνουν συνεχώς τις καμπάνιες σας. Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να μην υποτιμάτε το συνολικό κόστος της διαφήμισής σας στο AdWords, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εξόδων που χρεώνει ο συνεργάτης τρίτου μέρους. Χρησιμοποιήστε αυτό το ποσό για να προσδιορίσετε την απόδοση επένδυσης (ROI).

Ακολουθούν πέντε συμβουλές για να είστε σωστά ενημερωμένοι:

1. Επιλέξτε σωστά
Όταν επιλέγετε έναν συνεργάτη τρίτου μέρους για να συνεργαστείτε μαζί του, αναζητήστε εταιρείες που διαθέτουν σήμα Πιστοποιημένου συνεργάτη ή Εξουσιοδοτημένου μεταπωλητή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την Αναζήτηση συνεργατών Google για να επιβεβαιώσετε ότι μια εταιρεία είναι πιστοποιημένη ή να πραγματοποιήσετε αναζήτηση για πιστοποιημένους συνεργάτες. Κατά τη διαδικασία επιλογής, βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε τη σύμβαση την οποία συνάπτετε με τον συνεργάτη και ότι δεν έχετε κανένα πρόβλημα σχετικά με τη διάρκειά της. Υπάρχουν και κάποια άλλα κριτήρια για να σας βοηθήσουν να επιλέξετε τον κατάλληλο συνεργάτη τρίτου μέρους:

  • Ο συγκεκριμένος συνεργάτης τρίτου μέρους έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με επιχειρήσεις από το χώρο σας;
  • Τι συμβαίνει με τις επιχειρήσεις που έχουν παρόμοιο προϋπολογισμό ή στόχευση κοινού;
  • Τι άλλες υπηρεσίες μπορούν να παρέχουν – μαζί με το AdWords – για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας;

2. Διαλέξτε έναν συνεργάτη
Μπορεί να θελήσετε να διαχωρίσετε τον προϋπολογισμό σας ανάμεσα σε πολλά τρίτα μέρη για να διαπιστώσετε ποιο από αυτά παρουσιάζει τα καλύτερα αποτελέσματα. Είναι καλό να το κάνετε αυτό, εφόσον τα δοκιμάσετε ξεχωριστά. Το Google δεν εμφανίζει περισσότερες από μία διαφημίσεις για μια επιχείρηση σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης, επομένως θα δυσκολευτείτε να δοκιμάσετε πολλά τρίτα μέρη ταυτόχρονα.

3. Εκπαιδευτείτε
Για να κατανοήσετε το AdWords σε προχωρημένο επίπεδο μπορεί να απαιτείται χρόνος, αλλά δεν χρειάζεται πολύς χρόνος για να μάθετε τα βασικά. Διαβάστε την παρακάτω ενότητα "Βασικά στοιχεία του AdWords" ή επισκεφθείτε το Κέντρο βοήθειας του AdWords στη διεύθυνση http://adwords.google.com/support/aw/?hl=el για να μάθετε περισσότερα. Αν κατανοήσετε το AdWords, θα μπορείτε να πάρετε καλύτερες αποφάσεις με τον συνεργάτη τρίτου μέρους.

4. Εμπιστευθείτε την εμπειρία
Αν συνεργάζεστε με μια εταιρεία που έχει διαχειριστεί εκατοντάδες λογαριασμούς AdWords, τότε είναι πιθανό να έχει αποκτήσει εμπειρία με το AdWords. Αν ο συνεργάτης σας υποστηρίζει ότι συγκεκριμένοι τομείς έχουν, βάσει ιστορικού, υψηλότερο κόστος διαφήμισης στο διαδίκτυο ή ότι συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά μπορεί να μην είναι αποτελεσματικές για την επιχείρησή σας, είναι πιθανό ότι η γνώμη του βασίζεται στην εμπειρία που διαθέτει.

5. Αξιολογήστε την απόδοσή σας
Εκτός και αν έχετε εστιάσει στην καθιέρωση επωνυμίας, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία σχετικά με το AdWords είναι η απόδοση της διαφημιστικής σας επένδυσης (π.χ. ο αριθμός των νέων πελατών που προσελκύετε). Επομένως, αφιερώστε λίγο χρόνο κάθε μήνα για να αξιολογήσετε την επένδυσή σας και τα αποτελέσματα που λαμβάνετε από αυτήν την επένδυση.

Τι πρέπει να προσέχετε

Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την εμπειρία σας με το AdWords. Αν δεν είστε, ενημερώστε μας. Για την επίλυση τυχόν προβλημάτων, προτού επικοινωνήσετε μαζί μας, φροντίστε να συνεργαστείτε με τον συνεργάτη τρίτου μέρους που έχετε.
Πολλά τρίτα μέρη έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη μας, εκπροσωπώντας με τον καλύτερο τρόπο τα συμφέροντα των διαφημιζομένων τους. Υπάρχουν όμως ορισμένα τρίτα μέρη που δεν ενεργούν έτσι. Ακολουθούν ορισμένες δραστηριότητες που θα πρέπει να προσέχετε και για τις οποίες καλό είναι να μας ενημερώνετε:

  • Μη κοινή χρήση των στοιχείων κόστους και απόδοσης των καμπανιών στο AdWords: Έχετε το δικαίωμα να γνωρίζετε, τουλάχιστον, τον αριθμό των κλικ, των εμφανίσεων και το κόστος των διαφημίσεών σας στο AdWords.
  • Εγγύηση τοποθέτησης διαφήμισης, είτε σε συγκεκριμένο διαφημιστικό κανάλι είτε σε συγκεκριμένη θέση: Δεν είναι δυνατό να δοθεί εγγύηση για συγκεκριμένη μέση θέση στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης του Google.com. Η μέση θέση AdWords καθορίζεται από μια δημοπρασία και αλλάζει δυναμικά με κάθε νέα αναζήτηση. Ορισμένα τρίτα μέρη μπορούν να σας χρεώσουν μόνο αν επιτύχουν την τοποθέτηση διαφήμισης που επιθυμείτε, αλλά εκείνα που εγγυώνται μια συγκεκριμένη θέση (π.χ. την κορυφαία θέση κάθε φορά που κάποιος χρήστης πραγματοποιεί αναζήτηση για τη λέξη-κλειδί σας), παραποιούν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το AdWords.
  • Ισχυρισμός ότι είναι από την Google: Ζητήστε από το συγκεκριμένο άτομο το όνομά του και να σας στείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Google.com που διαθέτει. Αν εξακολουθείτε να μην είστε βέβαιοι, προωθήστε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην παραπάνω διεύθυνση.
  • Παρενόχληση ή εκφοβισμός για να εγγραφείτε: Μόνο εσείς μπορείτε να καταργήσετε την επιχείρησή σας από τα φυσικά ή οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης στο Google.com.
  • Παραπλανητική τιμολόγηση: Η εταιρεία μπορεί να μην χρησιμοποιεί τον προϋπολογισμό διαφήμισης που συμφώνησε μαζί σας -- φροντίστε να λάβετε εγγράφως ένα επίσημο αντίγραφο της σύμβασής σας.
  • Ισχυρισμός ότι το AdWords θα επηρεάσει την οργανική ή φυσική κατάταξή σας: Οι διαφημίσεις στο AdWords δεν επηρεάζουν την οργανική ή φυσική κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι δύο τελείως ξεχωριστά πράγματα.

Βασικά στοιχεία του AdWords

  • Λέξεις-κλειδιά: Οι λέξεις ή φράσεις που επιλέγετε – όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση για αυτές τις λέξεις στο Google, η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται δίπλα ή πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Κλικ: Πόσες φορές οι χρήστες έκαναν κλικ στη διαφήμισή σας. Εμφανίσεις: Πόσες φορές εμφανίστηκε η διαφήμισή σας.
  • Αναλογία κλικ/εμφανίσεων (CTR): Ο αριθμός των κλικ διαιρούμενος με τον αριθμό των εμφανίσεων, που εμφανίζεται ως ποσοστό. Ένα καλό CTR μπορεί να βελτιώσει τη μέση θέση σας.
  • Μέση θέση: Η μέση θέση στην οποία εμφανίζεται μια διαφήμιση όταν ενεργοποιείται. Μια μέση θέση 1-8 γενικά σημαίνει ότι η διαφήμιση εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
  • Κόστος: Το συνολικό ποσό που δαπανάτε με το AdWords.
  • Μετατροπή: Η ενέργεια που προκαλεί η διαφήμισή σας, όπως είναι μια τηλεφωνική κλήση, ένας δυνητικός πελάτης ή μια πώληση. Αυτή είναι συνήθως μια καλή μέτρηση που μπορείτε να χρησιμοποιείτε για να μετράτε την επιτυχία των διαφημίσεών σας.

Δήλωση αποποίησης:
Αν και μπορεί να μην σας απαντήσουμε προσωπικά στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα μας στείλετε, θα ερευνήσουμε τα σχόλιά σας και, αν είναι απαραίτητο, θα λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα. Αν έχετε κάποια ερώτηση σχετικά με τον λογαριασμό σας στο AdWords και χρειάζεστε βοήθεια, επισκεφθείτε το Κέντρο βοήθειας στη διεύθυνση http://adwords.google.com/support/aw/?hl=el
©2011 Google

Αναζήτηση
 

Δωρεάν τεχνική υποστήριξη για την Google AdWords καμπάνια σας Δευτέρα-Παρασκευή 9π.μ.-6μ.μ.

Google AdWords
Τηλ: 210 7200 400
Τηλ: 210 7200 000
Email: google@icap.gr
 
Προσωπικά Δεδομένα  |  Έντυπα  |  Χάρτης  |  Σύνδεσμοι
Σχεδιασμός & ανάπτυξη EXUS | powered by eCentric Copyright © 2008-2017 ICAP GROUP. All rights reserved