Άρθρα
Συμφωνία ICAP & Google
Η Ίδρυση της ICAP Serbia
Eπενδύσεις στην ICAP Contact Center
Νέο Εταιρικό Site
Επικοινωνία:
marketing@icap.gr
Εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε
το newsletter της ICAP κάντε κλικ εδώ
Ιανουάριος 2009
Τριμηνιαίο Ενημερωτικό
newsletter της ICAP
Ισχυρή ανάπτυξη της ICAP Group το 2008 με έσοδα 49 εκατ και επέκταση σε νέες χώρες
 

49 εκατ. έσοδα και 8,1 εκατ. κέρδη EBITDA πραγματοποίησαν οι εταιρείες της ICAP Group στην οικονομική χρήση που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου 2008, πετυχαίνοντας ισχυρή οργανική ανάπτυξη 24% στα έσοδα και 31% στο EBITDA σε σχέση με το 2007. Εάν μάλιστα στην οργανική ανάπτυξη προσμετρηθεί και η αύξηση που επήλθε από εξαγορές, τότε η ανάπτυξη της ICAP σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά ξεπερνά το 50%.

Κατά τη διάρκεια του 2008, η ICAP Group επεκτάθηκε δυναμικά με την ίδρυση δύο θυγατρικών εταιρειών στη Ρουμανία και τη Σερβία και με την προσθήκη νέων Μονάδων στην ήδη λειτουργούσα ICAP Bulgaria. Επιπρόσθετα, εξαγόρασε πλειοψηφικό πακέτο στην ΚΥΚΛΟΣ, κορυφαία εταιρεία στη Διαχείριση Απαιτήσεων στην Ελλάδα, με παρουσία επίσης σε 3 Βαλκανικές χώρες. Ακόμα, σύναψε συμφωνίες με την Google, για την πώληση διαφημιστικού χώρου (AdWords)  στην ελληνική αγορά κα με την Hogan για την αποκλειστική αντιπροσώπευση σε Ελλάδα, Σερβία, Κύπρο των Συστημάτων Αξιολόγησης Εργαζομένων. Επίσης εισήγαγε νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην Επιχειρηματική Πληροφόρηση και υλοποίησε, από κοινού με την Bain & Co, σημαντικά συμβουλευτικά έργα.

Ο κ. Νικήτας Κωνσταντέλλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου δήλωσε σχετικά: «Το 2008 ήταν μια ιδιαίτερα πετυχημένη χρονιά, αφού κατορθώσαμε αφενός να αναπτύξουμε σημαντικά τα οικονομικά μεγέθη μας και αφετέρου να προσθέσουμε νέες δραστηριότητες και να επεκταθούμε δυναμικά σε νέες αγορές τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Παράλληλα, εδραιώσαμε την ηγετική μας θέση στην Επιχειρηματική Πληροφόρηση και στη Διαχείριση του Πιστωτικού Κινδύνου, πετυχαίνοντας να αναγνωριστούμε ως Εξωτερικός Οργανισμός Πιστοληπτικών Αξιολογήσεων (ΕΟΠΑ), από την Τράπεζα της Ελλάδος, ως η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα και μία από τις τέσσερις στην Ευρώπη».

 
Σημαντική συμφωνία της Google με την ICAP Group
 

Μια σημαντική στρατηγική συνεργασία επιτεύχθηκε ανάμεσα στην ICAP Group και την Google™ για την πώληση Αdwords στην Ελληνική αγορά. H Google, η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο και την Ελλάδα, προσφέρει σε συνάρτηση με τις αναζητήσεις που κάνει ο χρήστης, διαφημιστικό χώρο με τη μορφή κειμένου (Adwords).

Τα Adwords είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, ακριβώς όταν οι πελάτες τα αναζητούν. Βάσει της συμφωνίας, η ICAP αναλαμβάνει την πώληση των Adwords και την υποστήριξη των πελατών για λογαριασμό της Google, στην Ελληνική αγορά.

Η ανάπτυξη της δραστηριότητας της Google θα γίνει μέσω της Eπιχειρηματικής Mονάδας των Oδηγών της ICAP Group. Οι Επιχειρηματικοί της Οδηγοί εκδίδονται από την ίδρυσή της, το 1964, ενώ πρόσφατα η ICAP Group επένδυσε στη δημιουργία του μεγαλύτερου και πιο έγκυρου online οδηγού, www.findbiz.gr. Το findbiz πρόσφατα απέσπασε το 1ο Πανευρωπαϊκό βραβείο καλύτερου ηλεκτρονικού οδηγού από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Εκδοτών Οδηγών & Βάσεων Δεδομένων (EADP).

 
Δυναμική Ανάπτυξη της ICAP Group στην Νοτιοανατολική Ευρώπη
 

Με την ίδρυση της ICAP Serbia το Δεκέμβριο, ολοκληρώθηκε μία χρονιά ιδιαίτερα δυναμικής επέκτασης της ICAP Group στα Βαλκάνια. Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο 2008 δημιουργήθηκαν θυγατρικές εταιρείες του Ομίλου στη Ρουμανία και τη Σερβία και προστέθηκαν νέα τμήματα στην ήδη λειτουργούσα ICAP Bulgaria.

Έτσι με ήδη 130 άτομα στη Ρουμανία, 30 στη Σερβία και 25 στη Βουλγαρία, η ICAP Group προσφέρει στις τοπικές αγορές υπηρεσίες Επιχειρηματικής Πληροφόρησης, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, Επιλογή Στελεχών και Διαχείριση Απαιτήσεων.

Βασικός στόχος της ICAP Group για τις χώρες της Βαλκανικής είναι να προσφέρει στις ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, υπηρεσίες που ουσιαστικά λείπουν από τις τοπικές αγορές. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι σε δύο μεγάλες εκδηλώσεις που πραγματοποίησε πρόσφατα η ICAP σε Βουκουρέστι και Σόφια πάνω από 200 υψηλόβαθμα στελέχη από ελληνικές εταιρείες έδωσαν μαζικά το παρόν και διαπίστωσαν με ικανοποίηση ότι είναι πλέον στη διάθεσή τους υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε καίριους τομείς από μια καταξιωμένη ελληνική εταιρεία που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

 
Νέο νομοσχέδιο για τις εταιρείες Διαχειρίσης Απαιτήσεων
 

Η Κύκλος Α.Ε., θυγατρική εταιρεία της ICAP Group και μέλος του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Διαχείρισης Απαιτήσεων (ΕΣΕΔΑ), μέσω του Διευθύνοντος Συμβούλου της και Προέδρου του Συνδέσμου κ. Δημήτρη Ψαράκη, στηρίζει τις προσπάθειες της κυβέρνησης να επιβάλλει κανόνες στη λειτουργία των εταιρειών του κλάδου.

Μέσα από μια σειρά συνεντεύξεων το τελευταίο τρίμηνο, ο κ. Ψαράκης ξεκαθάρισε ότι οι εταιρείες του ΕΣΕΔΑ δεν είναι εισπρακτικές αλλά έχουν ως αντικείμενο τη διαχείριση των απαιτήσεων. Αυτό σημαίνει ότι δεν εισπράττουν, δε διαχειρίζονται χρήματα και δεν προβαίνουν σε κανενός είδους ενέργειες οι οποίες αφορούν την περιουσία του οφειλέτη. Ο ρόλος τους είναι αποκλειστικά να ενημερώνουν τηλεφωνικά, να προτείνουν τους τρόπους διακανονισμού των χρεών που υπαγορεύονται από τους πελάτες τους και με αυτόν τον τρόπο να εκπαιδεύουν τον καταναλωτή να τηρεί τις συναλλακτικές τους υποχρεώσεις. 

Ο ΕΣΕΔΑ, έχοντας εξετάσει και μελετήσει διεξοδικά τα σημεία του νέου δημοσιοποιημένου σχεδίου νόμου, επισημαίνει ότι το νομοσχέδιο δε θέτει επαρκείς προϋποθέσεις λειτουργίας και πιστοποίησης των εταιρειών και δε ξεκαθαρίζει με σαφήνεια τη διεξαγωγή του σημαντικού μέρους της λειτουργίας των εταιρειών διαχείρισης απαιτήσεων, το οποίο είναι η διαπραγμάτευση με τον οφειλέτη για το διακανονισμό των χρεών.  Κατά τον ΕΣΕΔΑ, τα σημεία αυτά του νομοσχεδίου χρήζουν επανεξέτασης.

 
Σημαντικές επενδύσεις στην ICAP Contact Center
 

Η ICAP Contact Center, το Βusiness Practice που αναλαμβάνει έργα διαχείρισης εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων για λογαριασμό τρίτων Οργανισμών (outsourcer), λειτουργεί από 01/12/08 σε νέο, αναβαθμισμένο τεχνολογικό περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, το νέο τεχνολογικό περιβάλλον περιλαμβάνει:

• Τηλεφωνικό κέντρο – Genesys SIP  - το οποίο βασίζεται σε IP τεχνολογία υποστηρίζοντας φωνή, e-mail, sms, fax, chat επικοινωνία.
• To παγκοσμίου φήμης, τελευταίας τεχνολογίας, σύστημα αυτόματης δρομολόγησης κλήσεων CTI Genesys
• Το νέο CRM Pastel, το οποίο αναπτύχθηκε από την ίδια την ICAP ειδικά για την πλήρη κάλυψη των αναγκών του Contact Center
• Το σύστημα ηχογράφησης κλήσεων Verint
• 160 θέσεις εργασίας με δυνατότητα πραγματοποίησης άνω των 100,000 κλήσεων ημερησίως.

Με τη σημαντική αυτή επένδυση, η ICAP Contact Center διαθέτει πλέον ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα τηλεφωνικού κέντρου στην Ελληνική αγορά, που της επιτρέπει να πετυχαίνει μεγαλύτερη αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα σε συνδυασμό με καλύτερη παρακολούθηση της ποιότητας, προς όφελος των πελατών της.

 
Νέο εταιρικό internet site της ICAP Group
 

Το εταιρικό site της ICAP Group www.icap.gr αναμορφώθηκε για να αντιπροσωπεύει καλύτερα τoν όμιλο της ICAP όπως έχει διαμορφωθεί μετά τις εξελίξεις του τελευταίου έτους, με την προσθήκη νέων υπηρεσιών, την αλλαγή στο ύφος και στην ουσία της επικοινωνίας, καθώς και με την ενσωμάτωση του HR Outsourcing, του Contact Center και τις εταιρείες της Κύκλος. Επίσης, στην ίδια σχεδιαστική λογική, έχουν δημιουργηθεί sites για την Ρουμανία και την Βουλγαρία στις διευθύνσεις www.icap.ro και www.icap.bg αντίστοιχα.
 
Η λογική του νέου site είναι να παρέχει ένα πρωταρχικό επίπεδο πληροφοριών, έτσι ώστε ο χρήστης να μπορεί να καταλάβει γρήγορα τον πολυσχιδή χαρακτήρα της ICAP και με 2 ή 3 κλικ από τη Homepage να ενημερωθεί εύκολα και γρήγορα για κάθε υπηρεσία μας.  Σε κάθε σελίδα δεξιά υπάρχουν τα στοιχεία επικοινωνίας αν θέλει ακόμα περισσότερες πληροφορίες.
 
Με την νέα του μορφή, το site γίνεται ένα χρήσιμο και σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας του συνόλου των υπηρεσιών της ICAP Group.

 
Εθελοντική οικολογική εξόρμηση της ICAP Group
 

Η ICAP Group, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, πραγματοποίησε την Κυριακή 2 Νοεμβρίου, εθελοντική οικολογική εξόρμηση στο δάσος του Βύρωνα. Η δραστηριότητα περιελάμβανε τον καθαρισμό του δάσους και ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία. Στην προσπάθεια αυτή συμμετείχαν και οι οικογένειες των εργαζομένων, ενώ η παρουσία των παιδιών ήταν έντονη και ιδιαίτερα ευχάριστη.

Την ενέργεια αυτή της Εταιρείας στήριξε ο Δήμος Βύρωνα, ο οποίος παρείχε τον απαραίτητο εξοπλισμό για τον καθαρισμό.

H οικολογική εξόρμηση στο Βύρωνα έρχεται σε συνέχεια της πολύ επιτυχημένης ολοήμερης δραστηριότητας όλου του προσωπικού της ICAP, που έγινε σε εργάσιμη μέρα τον Μάιο και περιλάμβανε τον καθαρισμό της παραλίας της ΚΑΚΙΑΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ, του ρέματος και των γύρω λόφων σε συνεργασία με το Δήμο Κερατέας.  Σε αντίθεση με την εκδήλωση του Μαΐου, η εξόρμηση της πρώτης Κυριακής του Νοεμβρίου στο Βύρωνα είχε εθελοντικό χαρακτήρα.

 
Εκτύπωση    Αποστολή   English