Contact Center Services

H ICAP Contact Center παρέχει προηγμένες υπηρεσίες υποδοχής κλήσεων για εξυπηρέτηση πελατών και παραγγελιοληψία, καθώς και υπηρεσίες εξερχόμενων κλήσεων για την προώθηση προϊόντων και καθορισμό ραντεβού.

 

Οι 650 θέσεις εργασίας που διαθέτει της δίνουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει ή να δεχτεί άνω των 300.000 κλήσεων ημερησίως.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Τηλ.: 210 7200 000

Email: contactcenter@icap.gr

URL: www.icapcontactcenter.com

Το Contact Center της ICAP ιδρύθηκε το 1999 με αποστολή του την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών contact center – με εξειδίκευση στην άμεση B2B και B2C επικοινωνία. Ως εξωτερικός πάροχος υπηρεσιών προς τους μεγαλύτερους οργανισμούς, φαρμακευτικές εταιρείες, δημόσιους φορείς, οργανισμούς τηλεπικοινωνιών και τράπεζες στην Ελλάδα, έχει εδραιώσει επιτυχημένες μακροχρόνιες συνεργασίες μέσω της κατάκτησης στόχων για τους πελάτες του και της διατήρησης win-win σχέσεων. Τα επιτεύγματα αναφέρονται όχι μόνο σε ποσοτικά επίπεδα αλλά και σε υψηλή ποιότητα επικοινωνίας με τους τελικούς πελάτες, με σεβασμό προς το brand της εταιρείας που εκπροσωπούν αλλά και με συνεχή προσπάθεια αποτύπωσης των επιθυμητών αποτελεσμάτων.

Το ICAP Contact Center ανήκει στον Όμιλο ICAP, του κορυφαίου παρόχου επιχειρηματικής πληροφόρησης στην Ελλάδα με περισσότερα από 50 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας. Η υψηλής ποιότητας τεχνογνωσία του Ομίλου ενσωματώνεται στις διαδικασίες και τη μεθοδολογία του ICAP Contact Center, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία στους πελάτες του.

 

 

Οι υπηρεσίες μας:

Your Call Center Outsourcing Partner