Privacy Notice

Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα της Εταιρείας ICAP Α.Ε.
“ICAP AE.”, Καλλιθέα, Λεωφ. Ελευθερίου Βενιζέλου αριθμός 2, 17676, με ΑΦΜ 996952940 (Αρ. Γεν. Εμπ. Μητρώου 147989301000)


1. Πεδίο εφαρμογής
Η παρούσα πολιτική απορρήτου, καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο η ICAP ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (εφεξής αποκαλούμενη ως “ICAP”) συλλέγει, χρησιμοποιεί, επεξεργάζεται, αποθηκεύει, διαχειρίζεται και προστατεύει τις εμπορικές και χρηματοοικονομικές πληροφορίες οι οποίες αφορούν οντότητες και φυσικά πρόσωπα (εφεξής αποκαλούμενα ως “δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα”), ώστε να πληροί τα πρότυπα προστασίας δεδομένων της εταιρείας και να συμμορφώνεται με τον ισχύοντα νόμο.

Αυτή η πολιτική εφαρμόζεται σε κάθε πληροφορία (i) στην οποία μπορεί να έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε τρίτος (εφεξής αποκαλούμενος ως ο “Πελάτης”) κατά τη χρήση των Υπηρεσιών (ii) που σχετίζεται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες (εφεξής αποκαλούμενα ως “Υπηρεσίες”) που παρέχονται από την ICAP (που περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε,  Δελτία Επιχειρηματικής Πληροφόρησης, Αξιολογήσεις Πιστοληπτικής Ικανότητας, Credit Watch και Alert Services, Credit.Eye, Data.Prisma, Κλαδικές Μελέτες, Λίστες Μάρκετινγκ, Προϊόντα D&B, Προϊόντα επί παραγγελία (xml, metafile), Findbiz, Trade, Kompass, Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών GDPR, έντυπες εκδόσεις, leading εκδόσεις, ψηφιακές λύσεις (διαφημίσεις google, viber, facebook κλπ) (iii) που αφορά τα δεδομένα των υποψηφίων εργαζομένων τα οποία συλλέγονται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πρόσληψης, iv) που αφορά φυσικά πρόσωπα (δημοσιογράφους) που αποκτήθηκαν κατά τη διαδικασία ενημέρωσης της βάσης δεδομένων Δελτίων Τύπου (v) που αφορά επισκέπτες και πελάτες της ιστοσελίδας της ICAP http://www.icap.gr/ (εφεξής αποκαλούμενη ως “Ιστοσελίδα”).

Όσον αφορά τις υπηρεσίες οι οποίες προσφέρονται μέσω των ηλεκτρονικών πλατφορμών ICAP B2B (www.icapb2b.gr), Findbiz (https://www.findbiz.gr/) & ICAP Data Prisma (www.icapdataprisma.com) (εφεξής αποκαλούμενες ως “Πλατφόρμες”) ή την εφαρμογή για κινητά “ICAP OntheGo” (εφεξής αποκαλούμενη ως “Εφαρμογή”), μπορείτε να ανατρέξετε στις σχετικές ειδοποιήσεις απορρήτου επισκεπτόμενοι τις αντίστοιχες πλατφόρμες. Η ICAP δεσμεύεται να προστατεύει το απόρρητο των Επισκεπτών / Πελατών, των φυσικών προσώπων και άλλων υποκειμένων των δεδομένων στα οποία αναφέρονται τα δεδομένα και να τηρεί την ισχύουσα νομοθεσία προστασίας δεδομένων.


2. Κατηγορίες και Τύποι  Συλλεγόμενων Δεδομένων
Συλλεγόμενα δεδομένα:
Α. Εμπορικά και Οικονομικά Δεδομένα Ατομικών Επιχειρήσεων:
 εμπορική επωνυμία, στοιχεία επικοινωνίας, ιστορικό, εγκαταστάσεις, αριθμός προσωπικού, δραστηριότητα, πληροφορίες εισαγωγών και εξαγωγών, πελάτες, προμηθευτές, αντιπροσωπευόμενοι οίκοι, άλλες εμπορικές σχέσεις, συνεργαζόμενες τράπεζες, συμμετοχές σε άλλες νομικές οντότητες, στοιχεία πωλήσεων, ισολογισμός, αποτελέσματα χρήσης, επιχειρηματικά σχέδια, έγγραφα που υποβάλλονται στις φορολογικές αρχές (E3), συμβάσεις μίσθωσης, ισοζύγιο, διοίκηση

Β. Στοιχεία Ατομικών  Επιχειρήσεων: διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις, πλειστηριασμοί  ακινήτων, πλειστηριασμοί  κινητών , αιτήσεις πτώχευσης, πτωχευτικές αποφάσεις , στοιχεία διαδικασίας εξυγίανσης, προ-πτωχευτικά γεγονότα, ληξιπρόθεσμες οφειλές  προς το Δημόσιο και τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης

Γ. Στοιχεία Συναλλαγών  Ατομικών Επιχειρήσεων (Trade Exchange Program Data): στοιχεία ταυτοποίησης (δηλ. επωνυμία, Αριθμός Φορολογικού Μητρώου, έδρα, κλάδος δραστηριότητας, ημερομηνία σύστασης), ημέρες πίστωσης, αριθμός τιμολογίου, ημερομηνία έκδοσης τιμολογίου, αξία τιμολογίου, ημερομηνία λήξης, ημερομηνία πληρωμής, αριθμός λογαριασμού πληρωμής, αξία πληρωμής, ποιοτικά δεδομένα σχετικά με τη συναλλακτική συμπεριφορά (π.χ. ρύθμιση, εκχώρηση απαιτήσεων)

Δ. Δεδομένα Πιστοληπτικής Συμπεριφοράς Ατομικών Επιχειρήσεων: δεδομένα εξυπηρέτησης  δανείων, εσωτερικές ενδείξεις  πελατών ανάλογα με την πιστωτική συμπεριφορά των Ατομικών Επιχειρήσεων, ενδείξεις απάτης

Ε. Στοιχεία Συναλλαγών  Εταιρειών (Trade Exchange Program Data): στοιχεία ταυτοποίησης της εταιρείας (π.χ. επωνυμία, Αριθμός Φορολογικού Μητρώου, έδρα, κλάδος δραστηριότητας, νομική μορφή, ημερομηνία σύστασης), ημέρες πίστωσης, αριθμός τιμολογίου, ημερομηνία έκδοσης τιμολογίου, αξία τιμολογίου, ημερομηνία λήξης, ημερομηνία πληρωμής, αριθμός λογαριασμού πληρωμής, αξία πληρωμής, ποιοτικά δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά των συναλλαγών (π.χ. ρύθμιση, εκχώρηση απαιτήσεων)

ΣΤ. Οικονομικά Στοιχεία Εταιρειών: εταιρικές ατομικές και ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις και λογιστικές καταστάσεις, αποτελούμενες από: ισολογισμό, κατάσταση αποτελεσμάτων, κατάσταση ταμειακών ροών, κατάσταση μεταβολών  ιδίων κεφαλαίων, σημειώσεις, έκθεση ανεξάρτητων ορκωτών ελεγκτών λογιστών, έκθεση Διοικητικού Συμβουλίου ή Διαχείρισης  (αποκλειστικά για οικονομικές καταστάσεις)

Ζ. Στοιχεία  Εταιρειών: διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις, πλειστηριασμοί ακινήτων, πλειστηριασμοί κινητών, αιτήσεις πτώχευσης, πτωχευτικές αποφάσεις , ακάλυπτες επιταγές, διαμαρτυρημένες  συναλλαγματικές, υποθήκες, στοιχεία διαδικασίας εξυγίανσης, προ-πτωχευτικά γεγονότα, ληξιπρόθεσμες οφειλές  προς το Δημόσιο και τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης

Η. Εμπορικά Στοιχεία Εταιρειών: εταιρική επωνυμία, στοιχεία επικοινωνίας, ιστορικό, εγκαταστάσεις, αριθμός προσωπικού, δραστηριότητα, πληροφορίες εισαγωγών και εξαγωγών, πελάτες, προμηθευτές, αντιπροσωπευόμενοι οίκοι, άλλες εμπορικές σχέσεις, συνεργαζόμενες τράπεζες, συμμετοχές σε άλλες νομικές οντότητες, στοιχεία πωλήσεων, μετοχική/εταιρική σύνθεση,  διοίκηση, επιχειρηματικά σχέδια, έγγραφα που υποβάλλονται στις φορολογικές αρχές (E3), συμβάσεις μίσθωσης,  ισοζύγιο, νομικά έγγραφα

Θ. Δεδομένα Πιστοληπτικής Συμπεριφοράς Εταιριών: δεδομένα εξυπηρέτησης δανείων, εσωτερικές ενδείξεις πελατών ανάλογα με την πιστωτική συμπεριφορά των  εταιρειών, ενδείξεις απάτης

Ι. Προσωπικά Δεδομένα και Στοιχεία Ταυτοποίησης Φυσικών Προσώπων: όνομα, επώνυμο, Αριθμός Φορολογικού Μητρώου, αριθμός δελτίου ταυτότητας, αριθμός διαβατηρίου, όνομα πατρός, όνομα μητρός, ημερομηνία γέννησης, φύλο, διεύθυνση

ΙΑ. Στοιχεία  Φυσικών Προσώπων: διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις, πλειστηριασμοί ακινήτων, πλειστηριασμοί κινητών, αιτήσεις πτώχευσης, πτωχευτικές αποφάσεις , ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο και τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης

ΙΒ. Δεδομένα Φυσικών Προσώπων αναφορικά με τη συσχέτισή τους με Νομικά Πρόσωπα: σχέση μετόχων / εταίρων, συμμετοχή στο Διοικητικό Συμβούλιο, σχέση διαχείρισης, διοικητική σχέση

ΙΓ. Άλλες Προσωπικές Πληροφορίες Φυσικών Προσώπων: όνομα πατρός, όνομα μητρός, ημερομηνία γέννησης, φύλο, διεύθυνση, επάγγελμα, πληροφορίες εργοδότη, ιθαγένεια, οικογενειακή κατάσταση, προστατευόμενα μέλη, αριθμός τέκνων, εισόδημα, πηγή εισοδήματος, οικογενειακό εισόδημα, προσωπικό εισόδημα, κάτοχος κάρτας (ένδειξη), ένδειξη ύπαρξης στοιχείων αθέτησης υποχρεώσεων, ένδειξη ύπαρξης στοιχείων αθέτησης υποχρεώσεων ως εγγυητής

ΙΔ. Δεδομένα Πιστοληπτικής Συμπεριφοράς Φυσικών Προσώπων: δεδομένα εξυπηρέτησης δανείων, εσωτερικές ενδείξεις  πελάτη ανάλογα με την πιστωτική συμπεριφορά των φυσικών προσώπων, ενδείξεις απάτης

ΙΕ. Προμηθευτές / Πωλητές: οικονομικά και λογιστικά δεδομένα (τιμολόγηση κατόπιν υπογραφής συμφωνίας, όνομα, επώνυμο, Αριθμός Φορολογικού Μητρώου, τραπεζικός λογαριασμός, διεύθυνση)

ΙΣΤ. Υποψήφιοι: Στοιχεία βιογραφικού σημειώματος: όνομα / επώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση, στοιχεία επικοινωνίας (συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του , αριθμού κινητού τηλεφώνου), ακαδημαϊκά προσόντα, εργασιακή εμπειρία, χόμπι, ενδιαφέροντα, συστάσεις

ΙΖ. Δημοσιογράφοι: όνομα, επώνυμο, εταιρεία (Μέσο), θέση, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (επαγγελματικό και προσωπικό), διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου (επαγγελματικός και προσωπικός), φαξ, φύλο

ΙΗ. Στοιχεία Επικοινωνίας Εταιρείας (ΜΜΕ): μέσο, εταιρεία, διεύθυνση ηλεκτρονικού  ταχυδρομείου (επαγγελματικό και προσωπικό), διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου, φαξ, ιστοσελίδα

ΙΘ. Επαγγελματικά Στοιχεία Επικοινωνίας Φυσικών Προσώπων και Εταιρειών: όνομα, επώνυμο, εταιρεία (ΜΜΕ), θέση, διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου, φαξ, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φύλο

Κ. Στοιχεία Επικοινωνίας Εταιρειών: εταιρεία, ιδιοκτήτης, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου, φαξ, ιστοσελίδα, προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (δημόσιες πληροφορίες ή πληροφορίες προσωπικών επαφών)

ΚΑ. Δεδομένα επισκέπτη / πελάτη ιστοσελίδας: διεύθυνση διαδικτυακού πρωτοκόλλου (ΙΡ), τύπος προγράμματος περιήγησης και λειτουργικό σύστημα

ΚΒ. Στοιχεία Τιτλοποίησης Απαιτήσεων: πληροφορίες ανά δανειακή σύμβαση των τιτλοποιημένων απαιτήσεων, οργανωτική και λειτουργική δομή του Εκδότη των Ομολογιών, προσδοκώμενες χρηματοροές και χρόνοι καταβολής τους, τυχόν εισπράξεις ή καταβολές εκ συμβάσεων αντιστάθμισης, συμβατικές υποχρεώσεις καταβολών από τους εκδοθέντες τίτλους, υποχρεώσεις βαρύνουσες τη συνήθη επιχειρηματική δραστηριότητα των εμπλεκομένων στη δομή της τιτλοποίησης, ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία του Διαχειριστή Απαιτήσεων.

Δήλωση σχετικά με την Επεξεργασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα από την ICAP (υπό την ιδιότητα της ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας και Εκτελών την Επεξεργασία – σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων ΕΕ 679/2016 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016)

Γιατί η ICAP θα επεξεργαστεί τα προσωπικά μου δεδομένα (ΔΠΧ);

Η ICAP παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες τα οποία περιέχουν εμπορικές και οικονομικές πληροφορίες για νομικά πρόσωπα, ατομικές επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα στο πλαίσιο του καταστατικού της σκοπού όπως περιγράφεται στην παράγραφο 6 της παρούσης. Το περιεχόμενό τους ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο και τη χρήση της παρεχόμενης υπηρεσίας από την ICAP. Η νόμιμη βάση της επεξεργασίας δεδομένων είναι το έννομο συμφέρον της ICAP και σε ορισμένες περιπτώσεις η συναίνεση των υποκειμένων των δεδομένων.

Επιπλέον, η ICAP δύναται να συλλέγει δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα υποψηφίων υπαλλήλων οι οποίοι ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με την ICAP με μοναδικό σκοπό την εξέταση της πιθανότητας μιας μελλοντικής συνεργασίας – απασχόλησης. Η νομική βάση για την προαναφερόμενη συλλογή δεδομένων είναι η συναίνεση του υποκειμένου των δεδομένων το οποίο παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες.

Επιπλέον, η ICAP συλλέγει μέσω δημόσιων πηγών, με βάση το έννομο συμφέρον και απευθείας μέσω των υποκειμένων των δεδομένων, πληροφορίες σχετικά με τους δημοσιογράφους με σκοπό την συνεχή ενημέρωση της βάσης δεδομένων των δελτίων τύπου.

Πληροφορίες οι οποίες συλλέγονται αυτόματα κατά την επίσκεψη και την αλληλεπίδραση στην Ιστοσελίδα:

Σας ενημερώνουμε ότι τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και οι πληροφορίες τα οποία συλλέγονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία κατά τη διαχείριση του λογαριασμού σας στην Ιστοσελίδα είναι κατάλληλα για το σκοπό για τον οποίο συλλέγονται και είναι απαραίτητα για την επεξεργασία των αιτημάτων σας, των αιτήσεων και της χρήσης των υπηρεσιών της ICAP.

Ειδικότερα, όταν επισκέπτεστε και αλληλεπιδράτε με την Ιστοσελίδα, ορισμένες πληροφορίες μπορούν να συλλέγονται αυτόματα, όπως:
● η διεύθυνση διαδικτυακού πρωτοκόλλου (ΙΡ) του υπολογιστή σας,
● ο τύπος του προγράμματος περιήγησης και το λειτουργικό σύστημα

Πιο συγκεκριμένα, η Ιστοσελίδα της ICAP χρησιμοποιεί διάφορους τύπους cookies. Για την πλήρη περιγραφή των τύπων cookies τα οποία χρησιμοποιούνται και το είδος των δεδομένων τα οποία συλλέγονται μέσω αυτών, μπορείτε να απευθυνθείτε στην πολιτική χρήσης cookies της ICAP.

Επιπλέον, όταν επισκέπτεστε και αλληλεπιδράτε με την Εφαρμογή, μπορεί να συλλέγονται αυτόματα ορισμένες πληροφορίες, όπως:
● η διεύθυνση διαδικτυακού πρωτοκόλλου (ΙΡ) του υπολογιστή σας,
● ο τύπος του προγράμματος περιήγησης και το λειτουργικό σύστημα

Η ICAP δε διαχειρίζεται, συλλέγει ή επεξεργάζεται δεδομένα γεωγραφικής κατανομής, τα οποία συλλέγονται και επεξεργάζονται αποκλειστικά από τις εταιρείες που παρέχουν λειτουργικά συστήματα για κάθε συσκευή που χρησιμοποιείτε (σε περίπτωση χρήσης iOS-Apple Inc ή σε περίπτωση Android – Google Inc). Η ICAP δεν έχει πρόσβαση στο ρυθμό ανανέωσης τοποθεσίας του GPS.

3. Σημεία συλλογής δεδομένων
1) Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ιστοσελίδα Γ.Ε.ΜΗ.) – Α, Β, ΣΤ, Ζ, Η, Ι, ΙΒ
2) Διαδίκτυο (εταιρικοί ιστότοποι) – Α, ΣΤ, Η, ΙΒ
3) Ιστοσελίδα Χρηματιστηρίου Αθηνών – Η, Ι
4) Τειρεσίας Α.Ε. – Ζ
5) Ατομικές επιχειρήσεις – Α, Β, ΙΒ,
6) Εμπορικά και Βιομηχανικά Επιμελητήρια – Α, Η
7) Εταιρείες – Μέλη του Προγράμματος Trade Exchange της ICAP – Γ, Ε
8) Dun & Bradstreet (D&B) – Γ, Ε
9) Υποψήφιοι υπάλληλοι – ΙΣΤ
10) Επαγγελματικές κάρτες – ΙΖ, ΙΗ
11) Κλαδικές εκδόσεις / οδηγοί (που δεν ανήκουν στην  ICAP (adBook, Περιοδικός Οδηγός Μέσων Ενημέρωσης, Εφημερίδες κ.λπ.) – ΙΖ, ΙΗ
12) Έρευνα Google (ιστοσελίδες) – ΙΖ, ΙΗ
13) Καμπάνιες Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης – Κ, ΙΘ
14) Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης- Ι, Κ
15) Πελάτες της ICAP (Τράπεζες στο πλαίσιο έργων ανάπτυξης μοντέλων μέτρησης  πιστωτικού κινδύνου και δραστηριοτήτων απόδοσης Αξιολογήσεων Πιστοληπτικής Ικανότητας (Credit Ratings) και άλλες  Επιχειρήσεις στο πλαίσιο παροχής  Υπηρεσιών Analytics) – Δ, Θ, Ι, ΙΓ, ΙΔ
18) Δικαστήρια & Υποθηκοφυλακεία – Β, Ζ, Ι, ΙΑ,
19) Ιστοσελίδες – ΚΑ
20) Εταιρείες – ΣΤ, Ζ, Η, ΙΒ
21) Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων – Β, Ζ, ΙΑ
22) Εξωτερικοί συνεργάτες – Ι, Ε
23) Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Σύστημα ανταλλαγής πληροφοριών για το ΦΠΑ –(VIES Επαλήθευση αριθ. ΦΠΑ) – Α, Η
24) Μεταβιβάζουσες Οντότητες, Οντότητες Ειδικού Σκοπού για Τιτλοποίηση, Ανάδοχοι, Διαχειριστές Απαιτήσεων ή Σύμβουλοι των προαναφερόμενων – KB

4. Αποδέκτες και μεταφορά δεδομένων σε τρίτα μέρη
Η ICAP διατηρεί το δικαίωμα να αποκαλύψει τα προσωπικά δεδομένα του υποκειμένου των δεδομένων σε οποιοδήποτε μέλος συνδεδεμένης / θυγατρικής της εταιρείας (μητρική εταιρεία και θυγατρικές της) ή σε άλλα τρίτα μέρη στο βαθμό που αυτό είναι λογικά αναγκαίο για τους σκοπούς που καθορίζονται στην παρούσα ανακοίνωση και ειδικότερα:
● Τα δεδομένα του υποκειμένου δεδομένων θα μεταφερθούν στα τμήματα της ICAP που είναι αρμόδια για την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών και των λειτουργιών της Ιστοσελίδας,
● Τα δεδομένα του υποκειμένου των δεδομένων μπορούν να διαβιβάζονται και να καθίστανται προσβάσιμα από νομικές οντότητες με τις οποίες συνάπτουμε από καιρού εις καιρό συμβατικές συμφωνίες με σκοπό την εκπλήρωση του έννομου συμφέροντος της εταιρείας μας για την παροχή των υπηρεσιών μας στο πλαίσιο των όρων της σύμβασης,
● Τα δεδομένα του υποκειμένου των δεδομένων μπορούν να αποκαλύπτονται σε παρόχους φιλοξενίας στο cloud με σκοπό την αποθήκευση και διαφύλαξη των δεδομένων με τα κατάλληλα τεχνικά μέτρα και μέτρα ασφαλείας,
● Τα δεδομένα του  υποκειμένου των δεδομένων μπορούν να διαβιβάζονται, να καθίστανται προσβάσιμα και να υποβάλλονται σε επεξεργασία από θυγατρικές του ομίλου μας εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίες εφαρμόζουν τα κατάλληλα τεχνικά, φυσικά και διοικητικά μέτρα ασφαλείας για την προστασία των δεδομένων από απώλεια, κακή χρήση, ζημιά, αλλοίωση, μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση και γνωστοποίηση, όπως προβλέπεται από το άρθρο 32 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 679/2016,
● Κατά τη διάρκεια όλων των μεταβιβάσεων δεδομένων, λαμβάνουμε πάντοτε όλα τα κατάλληλα μέτρα έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε ότι τα διαβιβαζόμενα δεδομένα είναι το ελάχιστο που απαιτείται για τον επιδιωκόμενο σκοπό της επεξεργασίας και ότι θα πληρούνται πάντοτε οι προϋποθέσεις νόμιμης και έγκυρης επεξεργασίας. Οι εταίροι της ICAP στους οποίους μπορεί να μεταφερθούν τα προσωπικά δεδομένα έχουν υπογράψει τα απαραίτητα συμφωνητικά επεξεργασίας δεδομένων ή έχουν παράσχει συγκεκριμένες εγγυήσεις σχετικά με τις μεταβιβάσεις δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα εφαρμόζοντας στα συμφωνητικά τους τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες,
● Οι διακομιστές της ICAP φιλοξενούνται στο κέντρο δεδομένων της IBM (πάροχος φιλοξενίας) που βρίσκεται στην Αθήνα. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ανακοίνωση απορρήτου της IBM στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://www.ibm.com/privacy/details/us/en/#section_2

5. Περίοδος Διατήρησης Προσωπικών Δεδομένων
Η περίοδος διατήρησης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα εξαρτάται από τη νόμιμη βάση επεξεργασίας, όπως καθορίζεται λεπτομερώς παρακάτω:
● Στην περίπτωση όπου η νομιμοποιητική βάση της επεξεργασίας είναι η άσκηση του εννόμου συμφέροντος, η επεξεργασία και διατήρηση των προσωπικών δεδομένων θα πραγματοποιείται για όσο χρόνο κρίνεται απαραίτητο για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού της ICAP , καθώς και για όσο χρόνο ακόμα απαιτείται μέχρι να παρέλθει ο χρόνος παραγραφής τυχόν σχετικών αξιώσεων (άρθρο 6 παρ. στ του ΓΚΠΔ)
● Σε περίπτωση που τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των πληροφοριών Πελατών παρέχονται με δική τους συναίνεση στο πλαίσιο της εγγραφής τους στις υπηρεσίες της Ιστοσελίδας, θα διατηρήσουμε τα δεδομένα τους μέχρι να αποσυρθεί η χορηγούμενη συγκατάθεση από το υποκείμενο των δεδομένων. Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, αυτή διακοπεί θα τα διατηρήσουμε για όσο χρόνο ακόμα απαιτείται μέχρι να παρέλθει ο χρόνος παραγραφής τυχόν σχετικών αξιώσεων (άρθρο 6 παρ. α του ΓΚΠΔ)
● Σε περίπτωση όπου η νομιμοποιητική βάση της επεξεργασίας είναι η εκτέλεση της σύμβασης, θα διατηρήσουμε τα δεδομένα για όσο χρόνο θα διατηρείτε συμβατική σχέση μαζί μας τόσο σε έγχαρτη, όσο και σε ηλεκτρονική μορφή ή για όσο χρόνο ακόμα απαιτείται μέχρι να παρέλθει ο χρόνος παραγραφής τυχόν σχετικών αξιώσεων (άρθρο 6 παρ. β του ΓΚΠΔ)
● Σε περίπτωση που η νόμιμη βάση για την επεξεργασία έγκειται στο να γίνουν απαραίτητες ενέργειες κατόπιν αιτήματος του υποκειμένου των δεδομένων πριν από τη σύναψη της σύμβασης (όπως στην περίπτωση των βιογραφικών σημειωμάτων των υποψηφίων υπαλλήλων –  (άρθρο 6 παρ. β του ΓΚΠΔ), διατηρούμε τα σχετικά δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα μέχρις ότου τα συμβαλλόμενα μέρη συμφωνήσουν να συνεργαστούν υπογράφοντας μια συμφωνία εργοδότη-εργαζομένου. Στην περίπτωση μη σύναψης απασχόλησης, τα δεδομένα τα οποία περιέχονται στα βιογραφικά σημειώματα διαγράφονται από τις βάσεις δεδομένων της ICAP.
Στις περιπτώσεις όπου η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα πραγματοποιείται βάσει έννομης υποχρέωσης (άρθρο 6 παρ. γ του ΓΚΠΔ), ο χρόνος τήρησης αυτών καθορίζεται με βάση τις επιταγές της νομοθεσίας και το χρονικό διάστημα κατά το οποίο μπορούν να διενεργηθούν έλεγχοι από τις αρμόδιες αρχές.

Ειδικότερα στην περίπτωση τήρησης των αρχείων δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς,  (όπως ενδεικτικά στοιχεία συναλλαγματικών, κατασχέσεων, πλειστηριασμών, διαταγών πληρωμής  κτλ) ισχύουν οι περιορισμοί του άρθρου 4 παρ. 1 στοιχ.δ΄ του ν. 2472/1997 σε συνδυασμό με το άρθρο 40 του ν. 3259/2004 όπως ισχύει, καθώς και οι Αποφάσεις της Αρχής 25/2004 και 26/2004 – Κεφ.Β΄ παρ. V.

Σε κάθε περίπτωση οι ακριβείς χρόνοι τήρησης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για κάθε επιμέρους διαδικασία επεξεργασίας, είναι καταγεγραμμένοι στο μητρώο τήρησης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα της ICAP όπως προβλέπεται από τον ΓΚΠΔ. Έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε αναλυτικά σε σχέση με τους ειδικότερους χρόνους διατήρησης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα υποβάλλοντας σχετικό αίτημα σύμφωνα με τη διαδικασία η οποία προβλέπεται στην παρούσα πολιτική.

6. Έννομο συμφέρον – Προβλεπόμενη Χρήση – Νόμιμη βάση για την επεξεργασία δεδομένων
Από την 7η Ιουλίου 2011, η ICAP Α.Ε. λειτουργεί ως Οργανισμός Αξιολόγησης Πιστοληπτικής Ικανότητας, σύμφωνα με την έγκριση που έλαβε από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και την Ευρωπαϊκή Αρχή Κινητών Αξιών και Αγορών (ΕΑΚΑΑ-ESMA).

Η ΙCAP στο πλαίσιο της γενικής επιχειρηματικής δραστηριότητας σύμφωνα με τα παραπάνω και της επιδίωξης των θεσμοθετημένων στόχων της, μεταξύ των οποίων είναι η συλλογή, διαχείριση και παροχή εμπορικών και οικονομικών πληροφοριών (επιχειρηματικές πληροφορίες) σχετικά με την αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας των συναλλασσομένων και η προώθηση της επιχειρηματικής δραστηριότητάς της για την αξιολόγηση των πιστωτικών κινδύνων και την ανάλυση των συναλλαγών, έχει δημιουργήσει και διατηρεί μια βάση δεδομένων, η οποία ενημερώνεται καθημερινά με οικονομικές και εμπορικές πληροφορίες από άποψη στοιχείων οικονομικών μονάδων. Η ICAP επεξεργάζεται και αποθηκεύει τα εν λόγω δεδομένα εντός της Ε.Ε.

Επιπλέον, σε περιπτώσεις όπου οι Πελάτες εγγράφονται και χρησιμοποιούν την Ιστοσελίδα και τις Υπηρεσίες της ICAP (συμπεριλαμβανομένων αυτών που προσφέρονται από το www.icapb2b.gr) θα κληθούν να παράσχουν ορισμένα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Η επεξεργασία δεδομένων σε αυτή την περίπτωση θεωρείται απαραίτητη για τη σύναψη σύμβασης με την ICAP, καθώς και για τη χρήση των προαναφερόμενων Εφαρμογών, Υπηρεσιών και Ιστοσελίδων. Ενδεικτικά δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τα οποία ζητούνται από τους Πελάτες για την εγγραφή και την ενεργοποίηση της χρήσης των Υπηρεσιών είναι τα εξής: πλήρες όνομα, τίτλος εταιρείας, Αριθμός Φορολογικού Μητρώου της εταιρείας, έδρα, εταιρικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, χώρα εγγραφής.

7. Δικαιώματα των υποκειμένων των δεδομένων
Μπορείτε να ασκήσετε, ανάλογα με την περίπτωση, τα δικαιώματα που απορρέουν από την ισχύουσα Ελληνική Νομοθεσία και το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων ,  (ΕΕ) /679/2016), τα οποία είναι τα ακόλουθα: α. Δικαίωμα ενημέρωσης (άρθρο 13), β. Δικαίωμα πρόσβασης (άρθρο 15), γ. Δικαίωμα διόρθωσης (άρθρο 16), δ. Δικαίωμα διαγραφής “δικαίωμα στη λήθη” (άρθρο 17) ), ε. Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας (άρθρο 18), στ. Δικαίωμα φορητότητας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (λήψη των προσωπικών δεδομένων σας σε δομημένη και ευρέως χρησιμοποιούμενη μορφή – άρθρο 20, όπου ισχύει) και ζ. Δικαίωμα εναντιώσεως (άρθρο 21) το οποίο ισχύει για ορισμένες δραστηριότητες επεξεργασίας δεδομένων
● Τα δικαιώματα αυτά δύναται να ασκηθούν μόνο στις περιπτώσεις όπου η ICAP ενεργεί ως Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων και ειδικότερα α) στην επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των υποψηφίων εργαζομένων προς το σκοπό αξιολόγησης πιθανότητας ενδεχόμενης επαγγελματικής συνεργασίας, β) κατά την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα τα οποία σχετίζονται με την παροχή υπηρεσιών από την ICAP,  γ) κατά την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των επισκεπτών και χρηστών της ιστοσελίδας http://www.icap.gr/ της ICAP, δ) κατά την επεξεργασία δεδομένων των υποκειμένων (δημοσιογράφων) τα οποία συλλέγονται στα πλαίσια της επικαιροποίησης της βάσης δεδομένων δελτίων τύπου
● Η παρούσα Πολιτική δεν τυγχάνει εφαρμογής στις περιπτώσεις όπου τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα μνημονεύονται σε επιχειρηματικά έγγραφα τα οποία μας κοινοποιούνται από τους πελάτες μας στο πλαίσιο της χρήσης των υπηρεσιών μας
● Τα δικαιώματα αυτά ασκούνται χωρίς χρέωση προς εσάς με την αποστολή σχετικής επιστολής στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων της ICAP: Ελευθερίου Βενιζέλου, αριθμός 2, Καλλιθέα, Τ.Κ. 17676, Αθήνα, ICAP Α.Ε., +302107200000 ή μέσω e -mail στο privacy@icap.gr. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να επισκεφθείτε το Αίτημα Πρόσβασης Υποκειμένου Δεδομένων στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε επίσης να υποβάλετε γραπτώς το αίτημά σας χρησιμοποιώντας τη φόρμα στο Παράρτημα 1, στέλνοντας το αίτημα:
        – Στο Τμήμα Παραπόνων / Εξυπηρέτησης Πελατών της ICAP: Ελευθερίου Βενιζέλου, αριθμός 2, Καλλιθέα, Τ.Κ. 17676, Αθήνα
        – Στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) της ICAP: οδός Ελευθερίου Βενιζέλου, αριθμός 2, Καλλιθέα, Τ.Κ. 17676, Αθήνα
● Σε περίπτωση όμως που τα προαναφερθέντα δικαιώματα ασκούνται καταχρηστικά και χωρίς εύλογη αιτία προκαλώντας συνεπώς διοικητική επιβάρυνση, ενδέχεται να σας χρεώσουμε με το κόστος το οποίο σχετίζεται με την άσκηση του αντίστοιχου δικαιώματος.
● Σε περίπτωση που ασκήσετε οποιοδήποτε από τα δικαιώματά σας, θα λάβουμε όλα τα κατάλληλα μέτρα για την ικανοποίηση του αιτήματός σας εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδεδειγμένη παραλαβή του σχετικού αιτήματος. Μπορούμε είτε να σας ενημερώσουμε για την αποδοχή της αίτησής σας είτε για κάθε αντικειμενικό λόγο ο οποίος εμποδίζει την επεξεργασία του αιτήματός σας.
● Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αντιταχθείτε στην επεξεργασία των Προσωπικών σας Δεδομένων, αποσύροντας τη συγκατάθεσή σας (άρθρο 7, παρ. 3 του ΓΚΠΔ 679/2016) στέλνοντας επιστολή στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) της ICAP: οδός Ελευθερίου Βενιζέλου, αριθμός 2, Καλλιθέα, Τ.Κ. 17676, Αθήνα ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο privacy@icap.gr. Το δικαίωμα αυτό ισχύει μόνο στις περιπτώσεις όπου η νόμιμη βάση για την επεξεργασία δεδομένων είναι η συναίνεση του υποκειμένου των δεδομένων.

8. Επεξεργασία δεδομένων από την ICAP
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι πελάτες μας παρέχουν τα δεδομένα των επιχειρήσεών τους, όπως δεδομένα πελατών, προμηθευτών ή τρίτων – τα οποία ενδέχεται να περιέχουν προσωπικά δεδομένα (που μπορούν να αναφέρονται σε φυσικά πρόσωπα ή εταιρείες) – στο πλαίσιο παροχής των υπηρεσιών μας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η ICAP θα λειτουργεί ως “Εκτελών την Επεξεργασία” των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τα οποία περιλαμβάνονται στα εν λόγω επιχειρηματικά δεδομένα. Συνεπώς, στις περιπτώσεις αυτές εφαρμόζονται διαφορετικές διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (EΕ)  679/2016, με τις οποίες συμμορφωνόμαστε.

Επιπλέον, η ICAP εφαρμόζει σε όλη τη διαδικασία επεξεργασίας δεδομένων τα κατάλληλα τεχνικά, φυσικά και διοικητικά μέτρα ασφαλείας για την προστασία και την ασφάλεια των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από απώλεια, κακή χρήση, ζημία ή τροποποίηση, μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση και γνωστοποίηση, σύμφωνα με το άρθρο 32 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (EΕ)  679/2016, προκειμένου να διασφαλιστεί το κατάλληλο επίπεδο ασφαλείας έναντι αυτών των κινδύνων. Αυτά περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, ανάλογα με την περίπτωση: α) την εφαρμογή πρωτοκόλλων κρυπτογράφησης, β) την ικανότητα διασφάλισης της εμπιστευτικότητας (άρθρο 90 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (EΕ)  679/2016), την ακεραιότητα, τη διαθεσιμότητα και την ανθεκτικότητα των συστημάτων επεξεργασίας και των υπηρεσιών σε συνεχή βάση, γ) τη δυνατότητα έγκαιρης αποκατάστασης της διαθεσιμότητας και πρόσβασης σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα σε περίπτωση φυσικού ή τεχνικού συμβάντος, δ) τη διαδικασία τακτικού ελέγχου, αξιολόγησης και εκτίμησης της αποτελεσματικότητας τεχνικών και οργανωτικών μέτρων για την εξασφάλιση της ασφάλειας της επεξεργασίας. Επιπλέον, η ICAP λαμβάνει μέτρα ώστε να διασφαλίζει ότι κάθε φυσικό πρόσωπο που ενεργεί υπό την εποπτεία του υπεύθυνου επεξεργασίας, ο οποίος έχει πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα, δεν θα επεξεργαστεί τα δεδομένα αυτά παρά μόνο υπό τις οδηγίες του Υπεύθυνου Επεξεργασίας δεδομένων και θα περιορίσει την πρόσβαση στις προσωπικές σας πληροφορίες σε εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους.

Τα ενδεικτικά μέτρα ασφαλείας που εφαρμόζει η ICAP έχουν ως εξής:
● Η ICAP έχει λάβει πιστοποίηση ISO 27001/2013,
● Η ICAP διατηρεί μια ειδική ομάδα ασφάλειας πληροφοριών που σχεδιάζει, υλοποιεί και παρέχει επιτήρηση του προγράμματος ασφάλειας των πληροφοριών μας,
● Η εταιρεία ελέγχει την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της πριν από την εισαγωγή τους στο Internet, για τυχόν ευπάθειες στην τεχνολογία,
● Η εταιρεία εκτελεί συνεχείς ελέγχους υποδομής για τον εντοπισμό αδυναμιών και πιθανών εισβολών, τρωτών σημείων σε συστήματα κλπ.
● Η εταιρεία χρησιμοποιεί πρωτόκολλα https για ασφαλή και κρυπτογραφημένη πελατειακή επικοινωνία με την ICAP,
● Η εταιρεία χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο ανοιχτού προτύπου για πρόσβαση σε υπηρεσίες καταλόγου Lightweight Directory Access Protocol (LDAP) και χρησιμοποιεί κρυπτογραφημένους κωδικούς πρόσβασης,
● Η εταιρεία χρησιμοποιεί πιστοποιητικό Secure Sockets Layer (SSL) για τη δημιουργία κρυπτογραφημένης σύνδεσης μεταξύ του διακομιστή ιστού και του προγράμματος περιήγησης του Πελάτη,
● Η εταιρεία προστατεύει τους ιστότοπούς της παρουσιάζοντας ένα τείχος προστασίας διαδικτυακών εφαρμογών και ένα τείχος προστασίας IDS / IPS μπροστά από τους διακομιστές ιστού,
● Η εταιρεία διαθέτει Σύστημα Διαχείρισης Πληροφοριακής Ασφάλειας ISMS για τη μείωση των κινδύνων ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

9. Κατάρτιση Προφίλ
Χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες τις οποίες συλλέγουμε για την παραγωγή βαθμολογιών και αξιολογήσεων. Μπορούμε επίσης να δομήσουμε προσαρμοσμένα προφίλ για τους πελάτες μας. Χρησιμοποιούμε ανεπτυγμένα μοντέλα βαθμολόγησης και αλγόριθμους σε συνδυασμό με αναλυτές, οι οποίοι βασίζονται και ερμηνεύουν  στοιχεία συναλλακτικής συμπεριφοράς, ανεπιθύμητα συμβάντα και οικονομικές προβλέψεις για την απόδοση βαθμολογίας.

Συνιστούμε στους πελάτες μας να ερμηνεύουν και να χρησιμοποιούν τις βαθμολογίες τις οποίες εκδίδουμε στο πλαίσιο της παροχής των ως άνω υπηρεσιών μας σύμφωνα με τα δικά τους πρότυπα. Οι πελάτες μας δύναται να επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν τις βαθμολογίες μας ξεχωριστά ή να συνδυάσουν τα αποτελέσματα με άλλες πληροφορίες τις οποίες έχουν στη διάθεσή τους. Η λήψη απόφασης πραγματοποιείται αποκλειστικά από τους πελάτες μας και θα βασίζεται στο εάν θα ασφαλίσουν ή θα προωθήσουν, θα επεκτείνουν την πίστωση, θα αποκτούν, θα συναλλάσσονται ή θα συνεργάζονται με μια επιχειρηματική οντότητα. Τα αποτελέσματά μας προβλέπουν την πιθανότητα αθέτησης ή / και πτώχευσης, το εάν μια επιχείρηση είναι πιθανό να συνεχίσει να συναλλάσσεται, να πληρώνει έγκαιρα τους λογαριασμούς της, να λαμβάνει πίστωση, το εάν θα μπορούσε να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, πόσο αξιολογείται στον κλάδο της ή το εάν υπόκειται σε συγκεκριμένους κινδύνους. Δεν λαμβάνουμε αποφάσεις για έναν οργανισμό – ούτε διατηρούμε μαύρες λίστες και δεν ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να αποφασίσουν σχετικά με το αν θα συναλλάσσονται με μία επιχειρηματική οντότητα

Το υποκείμενο των δεδομένων έχει το δικαίωμα να μην υπόκειται σε απόφαση η οποία λαμβάνεται αποκλειστικά βάσει αυτοματοποιημένης επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ, η οποία παράγει έννομα αποτελέσματα που το αφορούν ή το επηρεάζει σημαντικά με παρόμοιο τρόπο (άρθρο 21 του ΓΚΠΔ). H ICAP με το παρόν δηλώνει ότι προβαίνει σε ορισμένες περιπτώσεις σε αυτοματοποιημένη επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των υποκειμένων των δεδομένων χωρίς ωστόσο να προβαίνει σε αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων η οποία ωστόσο δεν παράγει έννομα αποτελέσματα που τα αφορούν ή τα επηρεάζει σημαντικά προκαλώντας άρνηση παροχής υπηρεσιών και αγαθών και αδικαιολόγητες διακρίσεις.

10. Υποβολή καταγγελίας – Προσφυγή
● Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση customercare@icap.gr
● Επιπλέον, έχετε πάντα το δικαίωμα να επικοινωνήσετε με την Ελληνική Αρχή Προστασίας Δεδομένων, η οποία μπορεί να αποδεχθεί γραπτώς την υποβολή σχετικών καταγγελιών στο πρωτόκολλό της στα γραφεία της στην οδό Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα ή μέσω e- mail (contact@dpa.gr) σύμφωνα με τις οδηγίες που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της.
● Αν δεν επιθυμείτε πλέον να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία από την ICAP, παρακαλείστε να στείλετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα επισκεπτόμενοι το σύνδεσμο «Newsletter» στην ιστοσελίδα της ICAP ή να ακολουθήσετε τις οδηγίες διαγραφής που περιλαμβάνονται σε κάθε σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου / επικοινωνίας.

11. Τροποποιήσεις
Αυτή η Πολιτική μπορεί να ανανεώνεται από καιρού εις καιρό, λόγω τροποποιήσεων της σχετικής νομοθεσίας ή αλλαγής στην εταιρική δομή της ICAP. Ως εκ τούτου, ενθαρρύνουμε τους ενδιαφερόμενους να επισκέπτονται περιοδικά αυτήν την ιστοσελίδα έτσι ώστε να ενημερώνονται σχετικά με τις πρόσφατες πληροφορίες για τις πρακτικές προστασίας προσωπικών δεδομένων. Σε κάθε περίπτωση, οι ενδιαφερόμενοι ενδέχεται να ενημερωθούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ειδοποίησης στην ιστοσελίδα μας σχετικά με τυχόν τροποποιήσεις αυτής της Πολιτικής.

 

Cookies Settings